Den dynamiske duo søger bofællesskab i en større by på sjælland.

Mere
4 måneder 1 uge siden #22 af Methe
Methe Oprettet emne: Den dynamiske duo søger bofællesskab i en større by på sjælland.
Jeg ønsker at jeg og min datter Nova på 3½ bliver en del af et bofællesskab med alt hvad det indebærer af fællesskab og pligter. Nova er ekstremt social og jeg er temmelig social og har ønsket mig at bo i bofællesskab eller kollektiv siden jeg forlod det sidste, en toværelses fremlejet lejlighed, som jeg delte med min bekendt og siden ven, Rasmus. Vi ønsker at leje og lege og søger derfor noget på lejebasis med andre børn - meget gerne i Valby eller Roskilde-området. Efter to år på Stevns vil vi gerne i retning af noget by og kultur. Jeg planlægger at springe ud som selvstændig clairvoyant og healer med sidebeskæftigelse. Jeg har en baggrund som lærer, biblioteks- og kulturmedarbejder, kultur og litteraturformidler. Vi er kødspisere, men lever overvejende økologisk og går op i både dyre- og menneskevelfærd. Vi tror og håber på at finde ligesindede, der vil lukke os ind i fællesskabets velsignede favn. Vi har meget at tilbyde og vi glæder os til at fortælle jer om det.

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.